25 Ekim 2011 Salı

Televizyoncu Müge Anlı, sosyal medyada olay yaratan sözlerinin arkasında olduğunu savundu! Programında Van depreminde tepki veren vatandaşlar için söylediği 'Herkes haddini bilecek. Yeri geldiğimi taş atacaksınız, kuş avlar gibi avlayacaksın sonra yardım isteyeceksin. O askerler, polisler hemen yardımına koştu oradakilerin. O taş atanların eli kırılsın' demişti. Ancak Müge Anlı'nın bu sözleri sosyal medyada büyükdikkat çekmişti. Müge Anlı, "sözlerim bazı internet sitelerinde maksadının dışında değerlendirilmiş" diyerek şöyle konuştu:

"Bu sabah ki sözlerim bazı internet sitelerinde maksadının dışında değerlendirilmiş. Ben memleketimin her karış toprağını üzerinde yaşayan insanlarla birlikte çok seviyorum.



Anlı'ya TCK 216'dan dava açılıyor
Ben memleket sevdalısı bir insanım. Programımı izleyenler insanların sözlerimi yanlış anlamadığını iyi biliyorum.

Ama izlemeyen insanlar vardır diye bu açıklamayı yapmak istedim. Sözlerimin yanlış yerlere çekilmesinden de üzüldüm. Elimizden ne gelirseyardım anlamında yapmaya da hazırız..." Cevat Beşi ve Fatih Mehmet Şahin bianet'e Müge Anlı hakkında dava açacaklarını belirtti. İzmir Barosu Yönetim Kurulu üyelerinden avukat Ayşegül Altınbaş'la görüştüklerini ve Anlı hakkında Türk Ceza Kanunu'nun (TCK) "Halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama" başlıklı 216. maddesinden dava açma hazırlığında olduklarını ifade eden Beşi, şöyle dedi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi